Výrazný, nekonformný, odvážny, oddaný, inovátorský, profesionálny a taktiež odhodlaný.
Za takých sa považujú tvorcovia BUFFu. Sú to hodnoty, ktorých sa držia na ceste za svojim cieľom: ponúknuť vám funkčné výrobky vysokej kvality. Nejde ale iba o to, aby produkty boli praktické (to vie hocikto). BUFF sa podieľa na určovaní trendov a všetky ich produkty ponúkajú jedinečný design.
Pretože nás hneď tak niečo neodradí. Pretože sme iní, sme inovátori, sme BUFF.
Spoločnosť
Original BUFF® S.A, navrhuje a vyrába cez 90 % svojich výrobkov v Igualade (neďaleko Barcelony), teda v mieste, kde to všetko začalo. Kancelárie aj výrobné priestory sa nachádzajú v jednej budove o rozlohe 8.000m2. Vďaka tomu je možné celý proces od začiatku výroby až po distribúciu sledovať a tým zaistiť maximálnu možnú kvalitu.
Vlajkovou loďou medzi produktmi je multifunkčná šatka v tvare tunelu - Original BUFF®, originálny a praktický doplnok k oblečeniu, ktorý vás ochráni v nepriaznivých podmienkach silných mrazov, vetru, páliaceho slnka… V dnešných dňoch sa vyváža do viac ako 60 zemí.
BUFF nie je iba obyčajná funkčná vec, je to spôsob vyjadrenia sa, preto sú všetky šatky BUFF vyrobené pre oboje - pre intenzívny šport, horské túry, dobrodružné cesty, ale aj pre každodenné nosenie do školy a práce.
Pretože sme nekonvenční a chceme dotiahnuť veci ešte ďalej, robíme z vecí každodennej potreby niečo viac, niečo originálne.
História
Meno Joan Rojas vám pravdepodobne nič nehovorí, ale verte, že tento katalánsky obchodník je rodený nekonformista, pre ktorého nie je žiadna prekážka dosť veľká. Joan Rojas sa vydal cestou tých, ktorí chcú robiť veci inak.
Ako vášnivý motorkár miloval pocit slobody, ktorý pri jazde na motorke zažíval. Na motorku nosieval vojenský nákrčník ako ochranu pred chladom a vetrom, ktorý ale ako väčšina starších vojenských vecí za veľa nestál.
Jedného dňa sa konečne rozhodol urobiť si nákrčník vlastný. Deň za dňom robil náčrtky a experimentoval s vybavením rodinnej textilnej továrne v Igualade, pokiaľ nebol s výsledkom spokojný. Tým výsledkom bol bezšvový tunel utkaný z mikrovlákna.
Na začiatku ho nosil iba on sám, členovia rodiny a kamaráti. Keď ľudia Joanovu šatku videli, začali sa na ňu pýtať a to ho priviedlo k vytvoreniu jeho prvej kolekcie a o tri roky neskôr ho už predával v Nemecku, Francúzsku a Švajčiarsku pod značkou BUFF®.
Za úspechom BUFFu nebola náhoda, ale Joanova vytrvalá a nekonformní povaha, ktorá sa stala neoddeliteľnou súčasťou BUFFu.