Základným konceptom značky ON bola od samého začiatku predstava mäkkého došľapu na obláčiky, ktoré tvoria podrážku topánky a pevný odraz. V roku 2010 spolu s Davidom Allemann založili výlučne švajčiarsku spoločnosť ON.
Ako sa z prevratnej myšlienky zrodila bežecká senzácia - bežecké topánky ON? Čítajte ďalej.
ON - NA CESTE ZA BEŽECKOU SENZÁCIOU
Spojila ich nielen láska k behu, ale aj vízia revolučného produktu - nové bežecké topánky. Vrcholový športovec Olivier Bernhard, jeho priateľ David Alleman a Caspar Coppetti sa dali dohromady a začali realizovať svoj sen. Nová bežecká topánka oslovila špičkových bežcov, ktorí ju s nadšením začali používať.
Potom, čo Olivier Bernhard skončil so svojou profesionálnou športovou kariérou (trojnásobný majster sveta v duatlone, viacnásobný víťaz v závode Ironman) začal pracovať na vývoji dokonalej bežeckej topánky. Cestu mu skrížil švajčiarsky inžinier rovnakého založenia Caspar Coppetti a ich spoločné úsilie vyústilo vo výrobu prvých prototypov obláčkových topánok ON.
Po predstavení obláčkových topánok na ISPO vo februári 2010 zaznamenali prvý veľký úspech. Získali ocenenie Brandnew Award - jedno z najvýznamnejších ocenení za inovácie v športovom odvetví. Nadšenie testovacích bežcov bolo obrovské - bežci hovorili o behu na obláčikoch. V júli sa už dali kúpiť topánky ON v špecializovaných bežeckých obchodoch. ON rýchlo rastie a v súčasnosti sú topánky ON ku kúpe vo viac ako 3000 špecializovaných obchodoch na celom svete.